Klacht Nederlandse Spoorwegen: Zeer treurig dat een conducteur en een condictrice je niet kwamen helpen !!!!!!!

Janssens

Zaterdagavond 20 juli ging ik met een vriendin met de trein om 3 minuten over 6 naar Maastricht.Ze kondigen laat aan dat wij moesten overstappen im Eindhoven naar Eem andere trein naar Maastricht. Wij moesten van achteren naar voren lopen.Mijn vriendin is toen gevallen een man heeft mee geholpen tot wij de trein konden halen.Mijn vriendin. had veel pijn in haar heel lijf en haar rechte arm bloede er stonden een conducteur en conductrice ze keken en ze vroegen nog niet war er aan de hand. Was Het bloed bleef maar lopen op haar arm en nog geen hulp gekregen Ik vind het vreselijk tot ze haat nog niet kwamen helpen.Nu heeft ze een gekneusde arm en haar linkerbeen aan de bovenkant en aan haar lijf aan de voorkant is allemaal zwaar gekneusdWij vinden het schandalig dat ze ons nog niet eens kwamen helpen!!!!! En dan zeggen ze maak gebruik van het openbaar vervoer!!!!!!!Een heeeeeeeeeeeeeeeeeeele boze passagier

Op de eerste plaats je helpen en wat meer behulpzaam moeten zijn,!!!!!!

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?