Klacht Nederlandse Spoorwegen: Zelfoverschatting

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 142432
Gebruiker
Hannibal
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Structureel overvolle treinen - vanwege kinderlijk falend aankoopbeleid van nieuwe treinen, structurele inzet van extreem oude treinen en slooptreinen (met alle ongemakken en geluidsoverlast van dien) - op het traject richting Venlo v.v. al bijna een jaar overmatig geluidsoverlast door de extra inzet van goederenvervoer - structureel vertragingen in de dienstregeling - machinisten die zelf wissels moeten gaan bedienen - machinisten die treindeuren aan de verkeerde kant openen - een matig tot niet functionerende afdeling klantenservice (afwimpelservice!) en een verziekte cultuur door de gehele organisatie (uitspraak Dijsselbloem). En dan is het nog niet eens winter. Want als er blaadjes of sneeuwvlokjes op de rails gaan vallen of als het wat gaat vriezen zullen er op zeker weer regelmatig treinen uitvallen. Nog niet te praten over de irritante aanpassingen in de dienstregeling. Wat een amateuristische van een zichzelf overschattende organisatie!! Hoe geloofwaardig is de NS nog?

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Geachte heer van Rijnsoever,

    Fijn weer van u te lezen. Ik waardeer het feit dat u uw mening over NS blijft doorgeven. Uw klachten zijn genoteerd.

    Met vriendelijke groet,

    NS Klantenservice
  2. Auteur
    Hannibal
    Datum
    Fijn dat er weer aandacht wordt gegeven aan mijn klachten?????
    Fijn ook, dat ze wéér zijn genoteerd?????????????
    Nu zullen mijn klachten wel snel worden opgelost???????????????
    Denk het trouwens van niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Hijs iemand in een pak, plak er interessante titel op (manager!!!) en ze lopen als hondjes zonder een eigen mening achter de directie aan. Als we in godsnaam maar niet hoeven te werken, of nog erger, service moeten verlenen of eerlijk antwoord moeten geven.
  3. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Geachte heer van Rijnsoever,

    Dank u voor uw reactie.

    Met vriendelijke groet,

    NS Klantenservice
  4. Auteur
    Hannibal
    Datum
    Ik begin het personeel van de NS echt zielig te vinden!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hannibal
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen