Klacht Nederlandse Spoorwegen: Zelfoverschatting

Hannibal

Structureel overvolle treinen - vanwege kinderlijk falend aankoopbeleid van nieuwe treinen, structurele inzet van extreem oude treinen en slooptreinen (met alle ongemakken en geluidsoverlast van dien) - op het traject richting Venlo v.v. al bijna een jaar overmatig geluidsoverlast door de extra inzet van goederenvervoer - structureel vertragingen in de dienstregeling - machinisten die zelf wissels moeten gaan bedienen - machinisten die treindeuren aan de verkeerde kant openen - een matig tot niet functionerende afdeling klantenservice (afwimpelservice!) en een verziekte cultuur door de gehele organisatie (uitspraak Dijsselbloem). En dan is het nog niet eens winter. Want als er blaadjes of sneeuwvlokjes op de rails gaan vallen of als het wat gaat vriezen zullen er op zeker weer regelmatig treinen uitvallen. Nog niet te praten over de irritante aanpassingen in de dienstregeling. Wat een amateuristische van een zichzelf overschattende organisatie!! Hoe geloofwaardig is de NS nog?

Nederlandse Spoorwegen
    Geachte heer van Rijnsoever,

Fijn weer van u te lezen. Ik waardeer het feit dat u uw mening over NS blijft doorgeven. Uw klachten zijn genoteerd.

NS Klantenservice
    Hannibal
    Fijn dat er weer aandacht wordt gegeven aan mijn klachten?????
    Fijn ook, dat ze wéér zijn genoteerd?????????????
    Nu zullen mijn klachten wel snel worden opgelost???????????????
    Denk het trouwens van niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Hijs iemand in een pak, plak er interessante titel op (manager!!!) en ze lopen als hondjes zonder een eigen mening achter de directie aan. Als we in godsnaam maar niet hoeven te werken, of nog erger, service moeten verlenen of eerlijk antwoord moeten geven.
    Nederlandse Spoorwegen
    Geachte heer van Rijnsoever,

Dank u voor uw reactie.

NS Klantenservice
    Hannibal
    Ik begin het personeel van de NS echt zielig te vinden!!

Hannibal

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?