Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Nederlandse Spoorwegen: Zelfoverschatting
Details
De klacht
Structureel overvolle treinen - vanwege kinderlijk falend aankoopbeleid van nieuwe treinen, structurele inzet van extreem oude treinen en slooptreinen (met alle ongemakken en geluidsoverlast van dien) - op het traject richting Venlo v.v. al bijna een jaar overmatig geluidsoverlast door de extra inzet van goederenvervoer - structureel vertragingen in de dienstregeling - machinisten die zelf wissels moeten gaan bedienen - machinisten die treindeuren aan de verkeerde kant openen - een matig tot niet functionerende afdeling klantenservice (afwimpelservice!) en een verziekte cultuur door de gehele organisatie (uitspraak Dijsselbloem). En dan is het nog niet eens winter. Want als er blaadjes of sneeuwvlokjes op de rails gaan vallen of als het wat gaat vriezen zullen er op zeker weer regelmatig treinen uitvallen. Nog niet te praten over de irritante aanpassingen in de dienstregeling. Wat een amateuristische van een zichzelf overschattende organisatie!! Hoe geloofwaardig is de NS nog?De oplossing
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.