Klacht Nederlandse-vergelijker.nl: Pure oplichters

Helmink

Totale misleiding... Ze doen zich voor als mijn bestande overeenkomst van energie allemaal via hen was geregeld en dat ze voor mij de tarieven in de gaten houden.. tarieven waren vast maar door prijsdalingen gaan ze mijn tarieven nu ook naar beneden bijstellen en me laten besparen op jaarbasis. Wat een smerige manier om je voor te doen als mijn huidige leverancier.. totale oneerlijke concurrentie en als je niet oppast stap je over naar een nieuwe leverancier met een contract voor 5 jaar. Misleiding en pure oplichting.. Ik gaf aan dat ik bij engie zit, waarbij ik gewoon te horen krijg dat het klopt en dat het allemaal via hen geregeld was.. Ik heb bij engie ruggespraak gehouden.. die weten van helemaal niks en mijn contract loopt zelfs nog 2 jaar... Ik heb al veel meegemaakt met acquisitionele trucjes maar dit slaat alles.. Zij misbruiken de namen van de huidige leveranciers..

Dit moet gestopt worden.. Dit is oneerlijke concurrentie.. als ik er al moeite mee heb om hier de waarheid te achterhalen moet je nagaan wat dit betekent voor oudere mensen... Ze doen als je met je huidige leverancier spreekt en je helpen aan tariefdaling..

Ook een klacht indienen over Nederlandse-vergelijker.nl?