Klacht Nederwoon: Ga niet met Nederwoon in zee

Klachtnummer
# 308744
Gebruiker
Annie.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Omdat ik dringend op zoek ben naar een woning heb ik zonder vooraf advies in te winnen een account aangemaakt bij Nederwoon. Dit bleek een slechte beslissing. Nadat ik het account had aangemaakt en het gevraagde inschrijfbedrag had betaald kreeg ik alsnog te horen dat ik volgens Nederwoon geen account had en niet had betaald. Ik heb hierover meerdere mailtjes gestuurd, maar ik krijg geen antwoord. Daarnaast zijn de woningen die op de site staan 9 van de 10 keer al (een hele tijd) verhuurd of niet beschikbaar.

Mijn inschrijving bij Nederwoon heeft mij dan ook alleen maar ergernissen opgeleverd en niet de verwachte woning.

De oplossing

Ik wil mijn inschrijfgeld terug en voorkomen dat andere mensen dezelfde fout maken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederwoon hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nederwoon?