Klacht Nederwoon: Onrechtmatig doorberekende kosten huurder door Nederwoon

Klachtnummer
# 285339
Gebruiker
LDG86
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geen terugbetaling van bemiddelingskosten die zijn berekend bij het huren van de woning.

Daarnaast rekent Nederwoon (Roy Vleeming, medewerker servicekosten) mij het onderhoud aan de woning (van de buren nota bene) aan onder het nom van kleine herstellingen t.b.v. van de gemeenschappelijke ruimte.

Voorbeelden hiervan zijn graffiti buitenmuur van de woning, defect slot fietsenhok, defecte veer van de gemeenschappelijke voordeur.

Bovengenoemde medewerker weigert mij te woord te staan en doet mijn herhaalde e-mails af met 'ik wens deze discussie te beëindigen'.

Op klachten wordt herhaaldelijk niet gereageerd.

Graag uw hulp, daar ik machteloos sta in deze oneerlijke strijd.

De oplossing

Retour bemiddelingskosten. Retour kosten aan mij doorberekend i.h.k.v. reparaties van de gemeenschappelijke woonruimte terwijl deze schade niet door mij is toegebracht.
Excuses van de desbetreffende medewerker en beterschap voor het centraal stellen van de huurder.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederwoon hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nederwoon?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen