Klacht neff: klantvriendelijke oplossingen in praktijk brengen!

Klachtnummer
# 254974
Gebruiker
W. Ganzeman
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In juni een nieuwe keuken geplaatst met uitsluitend NEFF apparatuur.
Voor onze vaatwasser willen wij toch een los bestekkorfje ipv de bestek-lade die erin zit. Als dank voor de forse uitgave leek het ons redelijk gratis daarvoor in aanmerking te komen. Maar....dat kan niet bij NEFF. Dankbaarheid tonen voor de forse investering en keuze voor NEFF komt bij dit bedrijf niet voor.

De oplossing

Als dank voor onze investering toezenden van bestekkorf.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat neff hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over neff?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen