Klacht neff: Slechte service NEFF

Klachtnummer
# 270677
Gebruiker
Rijken4
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Nieuwe keuken met nieuwe koelkast/diepvries (amerikaans model). Jaar geleden geplaatst nu werkt de koelkast niet meer: alles bevriest! Gemaild, al 4x gebeld, afdeling planning zou mij terugbellen maar ik hoor NIETS van ze. Ik heb een gezin van 5, geen andere koelkast en de eerst volgende afspraak is ruim 2 weken verder! Je krijgt niemand te spreken van de afdeling planning en wordt afgescheept met de opmerking: veel zieken, veel vakanties..... Tja, had ik toch maar een Miele genomen...... Waardeloze service NEFF!

De oplossing

Zorgen dat je voor noodzakelijk apparaten (zoals koelkast) binnen een paar dagen een monteur voor de deur hebt staan en dat dit niet meer dan 2 weken hoeft te duren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat neff hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over neff?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen