Klacht Nefit: Ik draai aan de koud water kraan en er komt eerst warm water uit de kraan.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 524759
Gebruiker
C.M. Boxhoorn
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In november 2015 is in mijn vakantiewoning een Nefit Trendline HRC25/CW4 met een Moduline 1000 thermostaat geplaatst.
In mei 2017 constateerde ik dat bij het opendraaien van de koude kraan in de keuken of badkamer eerst warm water uit de kraan komt en na een tijdje het water weer koud wordt. Nadat toen de inlaatcombinatie was vervangen, was de klacht opgelost. Thans doet zich weer dezelfde klacht voor. Het bedrijf dat de service voor deze ketel uitvoert, kan de klacht niet oplossen.

De oplossing

De reden van de klacht laten weten zodat ik het servicebedrijf kan informeren en de klacht laten verhelpen

1 reactie

  1. Auteur
    Nefit
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Boxhoorn,

    Uw klacht is moeilijk op afstand te beoordelen en zal nader door uw installateur onderzocht moeten worden. In een inlaatcombinatie zit een keerklep, mogelijk dat het probleem hierdoor wordt veroorzaakt. ook is het mogelijk dat één van de thermostatische mengkranen niet goed functioneert, hierin zitten ook keerklepjes.

    Wij vertrouwen erop u hiermee naar behoren te hebben geïnformeerd.

    Nefit
    Consumentenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
C.M. Boxhoorn
Datum
Uiteindelijke oplossing
Bezit kon de oorzaak van de klacht niet op afstand vaststellen maar heeft assistentie van hun hkhelpdesk aanevoden waarme het lokale onderhoudsbedrijf contact kan opnemen. Zonodig zullen zij zelf met de oplossing van de klacht gaan bezighouden
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Nefit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen