Klacht Nefit: Ik draai aan de koud water kraan en er komt eerst warm water uit de kraan.

sad Niet opgelost
C.M. Boxhoorn

In november 2015 is in mijn vakantiewoning een Nefit Trendline HRC25/CW4 met een Moduline 1000 thermostaat geplaatst.
In mei 2017 constateerde ik dat bij het opendraaien van de koude kraan in de keuken of badkamer eerst warm water uit de kraan komt en na een tijdje het water weer koud wordt. Nadat toen de inlaatcombinatie was vervangen, was de klacht opgelost. Thans doet zich weer dezelfde klacht voor. Het bedrijf dat de service voor deze ketel uitvoert, kan de klacht niet oplossen.

De reden van de klacht laten weten zodat ik het servicebedrijf kan informeren en de klacht laten verhelpen

Nefit
    Geachte heer Boxhoorn,

Uw klacht is moeilijk op afstand te beoordelen en zal nader door uw installateur onderzocht moeten worden. In een inlaatcombinatie zit een keerklep, mogelijk dat het probleem hierdoor wordt veroorzaakt. ook is het mogelijk dat één van de thermostatische mengkranen niet goed functioneert, hierin zitten ook keerklepjes.

Wij vertrouwen erop u hiermee naar behoren te hebben geïnformeerd.

Nefit
    Consumentenservice

C.M. Boxhoorn
Bezit kon de oorzaak van de klacht niet op afstand vaststellen maar heeft assistentie van hun hkhelpdesk aanevoden waarme het lokale onderhoudsbedrijf contact kan opnemen. Zonodig zullen zij zelf met de oplossing van de klacht gaan bezighouden

Ook een klacht indienen over Nefit?