Klacht Nefit: Defect na defect!!!

sad Niet opgelost
Ben van der Zaken

Nefit trendline flowsensor weer defect.

Na 2 jaar kwamen wij erachter dat de sensor defect was. Deze hebben wij zelf opnieuw aangeschaft en geplaatst aangezien het mijn werk is.
Nu, na drie maanden is hij weer defect! Van de vorige hebben wij nooit een vergoeding gehad en nu stond ik weer met koud water terwijl ik graag had ik willen douchen!!
Zelf koop ik nooi van mijn leven meer een nefit en ik raadt het mensen ook ten strengste af om deze te kopen!! Komop, een ketel van geen drie jaar oud welke al 2 keer ons heeft laten zitten om zo’n rot sensor!!!!!

geef toe dat er een productie fout is geweest, en haal de verkeerde sensoren uit de markt!! Na drie maanden weer het probleem is geen pretje !!!

Nefit
    Beste heer Van der Zaken,

We vinden het vervelend te vernemen dat u problemen ondervindt met de flowsensor. Waarschijnlijk is er sprake van de serie sensoren waarvan wij inderdaad een hogere uitval hebben gezien. Met de huidige sensoren verwachten wij geen voortijdige uitval.
    Wij adviseren u de sensor aan ons terug te laten sturen door uw installateur, zeker als deze nog geen twee jaar oud is. Op basis van het geretourneerde onderdeel beoordelen wij namelijk of deze voor vergoeding in aanmerking komt. In geval van vergoeding wordt het onderdeel dan door ons aan uw installateur gecrediteerd.

Nefit Consumentenservice

Ben van der Zaken
Het laten opsturen en beoordelen is de vorige keer ook gebeurt en daar hebben wij nooit meer iets van gehoord!! Ik verwacht dan ook niet dat wij nu wel ineens iets terug krijgen van Nefit. Ik had al overal gelezen dat er slechte sensoren waren gebruikt, maar helaas wordt dit niet opgelost door een juiste service!! Jammer, maar het zegt genoeg over een bedrijf! Nooit meer dus!!

Ook een klacht indienen over Nefit?