Klacht Nefit: Defect na defect!!!

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 540536
Gebruiker
Ben van der Zaken
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Nefit trendline flowsensor weer defect.

Na 2 jaar kwamen wij erachter dat de sensor defect was. Deze hebben wij zelf opnieuw aangeschaft en geplaatst aangezien het mijn werk is.
Nu, na drie maanden is hij weer defect! Van de vorige hebben wij nooit een vergoeding gehad en nu stond ik weer met koud water terwijl ik graag had ik willen douchen!!
Zelf koop ik nooi van mijn leven meer een nefit en ik raadt het mensen ook ten strengste af om deze te kopen!! Komop, een ketel van geen drie jaar oud welke al 2 keer ons heeft laten zitten om zo’n rot sensor!!!!!

De oplossing

geef toe dat er een productie fout is geweest, en haal de verkeerde sensoren uit de markt!! Na drie maanden weer het probleem is geen pretje !!!

1 reactie

  1. Auteur
    Nefit
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer Van der Zaken,

    We vinden het vervelend te vernemen dat u problemen ondervindt met de flowsensor. Waarschijnlijk is er sprake van de serie sensoren waarvan wij inderdaad een hogere uitval hebben gezien. Met de huidige sensoren verwachten wij geen voortijdige uitval.
    Wij adviseren u de sensor aan ons terug te laten sturen door uw installateur, zeker als deze nog geen twee jaar oud is. Op basis van het geretourneerde onderdeel beoordelen wij namelijk of deze voor vergoeding in aanmerking komt. In geval van vergoeding wordt het onderdeel dan door ons aan uw installateur gecrediteerd.

    Met vriendelijke groet,
    Nefit Consumentenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ben van der Zaken
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het laten opsturen en beoordelen is de vorige keer ook gebeurt en daar hebben wij nooit meer iets van gehoord!! Ik verwacht dan ook niet dat wij nu wel ineens iets terug krijgen van Nefit. Ik had al overal gelezen dat er slechte sensoren waren gebruikt, maar helaas wordt dit niet opgelost door een juiste service!! Jammer, maar het zegt genoeg over een bedrijf! Nooit meer dus!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Nefit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen