Klacht Nefit: extreem hoog gebruik nefit eviline. 3x zo hoog als aangegeven

Klachtnummer
# 115470
Gebruiker
Hetebrij
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Nefit enviline in december geplaatst door instalatie bedrijf Coelingh samen met Nefit.
Stroom verbruik vanag dan 1 al extreem hoog. Eerst was het bouwvocht, dan weer wat ander en later weer. Jaarverbruik zit momenteel boven de 20.000 KwH . We zijn nu ruim 6 maand verder en nog steeds geen oplossing van Nefit.

De oplossing

Zorgen dat ketel een "normaal" verbruik gaan geven. Graag contact met Nefit wat de oplossing gaat zijn.

1 reactie

  1. Auteur
    Nefit
    Datum
    Geachte heer Hetebrij,

    U heeft inmiddels bezoek gehad van onze monteurs, samen met uw installateur. Voor nadere informatie en afhandeling kunt u contact opnemen met uw installateur.

    Wij vertrouwen erop u hiermee naar behoren te hebben geinformeerd.

    Nefit
    Afdeling Consumentenservice

Ook een klacht indienen over Nefit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen