Opgelost door Nefit: Geld retouractie nog niet ontvangen.

Marco

Op 16 oktober 2014 is bij ons de Trendline HRC 30 cw-5 geplaatst inclusief een easy klokthermostaat. Het was de bedoeling dat we van het gefactureerde bedrag €150,00 retour zouden ontvangen binnen 6 weken na vermelding op de site. Omdat de site op 17 okt. niet goed werkte mochten we de benodigde gegevens per mail aanleveren. Op 5 nov. kregen wij hier per mail een bevestiging van. Maar het geld hebben we ook na verschillende telefoontjes en diverse mails nog steeds niet ontvangen. Wanneer we belde konden de medewerkers niet alle info (zoals serienummers en factuur) in het systeem terugvinden, terwijl we dit meerdere keren per mail hadden doorgestuurd.

Wij verwachten dat de €150,00 van de retouractie voor 31 januari 2015 op onze rekening staat.

Nefit is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Marco
    Het retour bedrag is inmiddels gestort, waar we erg blij mee zijn. We vinden het wel jammer dat het zo lang heeft moeten duren. Ook weten we niet zeker of de inzet van kachtenkompas heeft geleid tot de uiteindelijke oplossing.

Marco

Ook een klacht indienen over Nefit?