Opgelost door Nefit: Geld retouractie nog niet ontvangen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 93044
Gebruiker
Marco
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 16 oktober 2014 is bij ons de Trendline HRC 30 cw-5 geplaatst inclusief een easy klokthermostaat. Het was de bedoeling dat we van het gefactureerde bedrag €150,00 retour zouden ontvangen binnen 6 weken na vermelding op de site. Omdat de site op 17 okt. niet goed werkte mochten we de benodigde gegevens per mail aanleveren. Op 5 nov. kregen wij hier per mail een bevestiging van. Maar het geld hebben we ook na verschillende telefoontjes en diverse mails nog steeds niet ontvangen. Wanneer we belde konden de medewerkers niet alle info (zoals serienummers en factuur) in het systeem terugvinden, terwijl we dit meerdere keren per mail hadden doorgestuurd.

De oplossing

Wij verwachten dat de €150,00 van de retouractie voor 31 januari 2015 op onze rekening staat.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Nefit is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Marco
    Datum
    Het retour bedrag is inmiddels gestort, waar we erg blij mee zijn. We vinden het wel jammer dat het zo lang heeft moeten duren. Ook weten we niet zeker of de inzet van kachtenkompas heeft geleid tot de uiteindelijke oplossing.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Marco
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Nefit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen