Klacht Nefit: Herhaaldelijke reparatie nodig aan 6 jaar oude ketel

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 536985
Gebruiker
M.C. van Houten
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Een relatief jonge ketel, 6 jaar oud, is al 5 keer uitgevallen en steeds gerepareerd. Nu voor de 6e keer levert de ketel geen warm water. De pomp is vervangen, de schakeling tussen verwarming/warm water ook al een keer en nu voor de 6e keer krijg ik weer geen warm water! Uit coulance heeft Nefit een klein deel vergoed van de rekeningen die ik tussen 2019 en januari 2021 heb betaald (ruim € 600, ongeveer een halve nieuwe ketel)
Ik ben ten einde raad, wat kan ik nog doen!!! (behalve een nieuwe ketel laten installeren - nee, geen Nefit)

De oplossing

Ik wil of een nieuwe ketel óf het bedrag voor de aanschaf van een nieuwe ketel!

1 reactie

  1. Auteur
    Nefit
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw van Houten,

    Wij vinden het bijzonder vervelend dat u problemen ervaart met uw verwarmingsketel. De snelste weg naar een oplossing loopt echter via uw installateur. Uw installateur is uw eerste aanspreekpunt bij klachten. Mocht uw installateur technische ondersteuning nodig achten bij het behandelen van de klacht, dan kan hij altijd contact met ons opnemen.

    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Consumentenservice Nefit

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M.C. van Houten
Datum
Uiteindelijke oplossing
Kennelijk niet op de hoogte van eerdere klachten die bij Nefit wel bekend zijn.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Nefit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen