Klacht Nefit: Herhaaldelijke reparatie nodig aan 6 jaar oude ketel

M.C. van Houten

Een relatief jonge ketel, 6 jaar oud, is al 5 keer uitgevallen en steeds gerepareerd. Nu voor de 6e keer levert de ketel geen warm water. De pomp is vervangen, de schakeling tussen verwarming/warm water ook al een keer en nu voor de 6e keer krijg ik weer geen warm water! Uit coulance heeft Nefit een klein deel vergoed van de rekeningen die ik tussen 2019 en januari 2021 heb betaald (ruim € 600, ongeveer een halve nieuwe ketel)
Ik ben ten einde raad, wat kan ik nog doen!!! (behalve een nieuwe ketel laten installeren - nee, geen Nefit)

Ik wil of een nieuwe ketel óf het bedrag voor de aanschaf van een nieuwe ketel!

Nefit
    Geachte heer/mevrouw van Houten,

Wij vinden het bijzonder vervelend dat u problemen ervaart met uw verwarmingsketel. De snelste weg naar een oplossing loopt echter via uw installateur. Uw installateur is uw eerste aanspreekpunt bij klachten. Mocht uw installateur technische ondersteuning nodig achten bij het behandelen van de klacht, dan kan hij altijd contact met ons opnemen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Consumentenservice Nefit

M.C. van Houten
Kennelijk niet op de hoogte van eerdere klachten die bij Nefit wel bekend zijn.

Ook een klacht indienen over Nefit?