Klacht Nefit: Klacht na ketel controle en geen vergoeding

Klachtnummer
# 294557
Gebruiker
Melissen175
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Goedendag heer/mevrouw

2 jaar terug hebben wij een huis gekocht.
En daarbij zag er een ketel van nefit in bouwjaar 2009.
Deze hebben wij een onderhoudsbeurt laten doen afgelopen november, waaruit bleek dat de ontbranden kompleet doorgebrand was.
Nu is het verhaal dat de isolatie van de ontbranding zelf schadelijke stoffen bevat voor de mensheid!!! Deze isolatie hebben de monteur en ikzelf in ons handen gehad en ingeademd!
nu wou ons bedrijf met nefit zelf een decoratie regelen helaas is dat niet gebeurt?
Dat vinden wij heel raar dat jullie daar geen actie is hebben genomen !!! Nu moeten wij het gehele bedrag zelf betalen

Dit kan niet voor zon bedrijf als u heeft
Schandalig

De oplossing

Een vergoeding voor de ketel en ontbranding of kompleet vervangende ketel

1 reactie

  1. Auteur
    Nefit
    Datum
    Beste heer, mevrouw Melissen,

    We vinden het vervelend te horen van uw klacht. Helaas hebben we onvoldoende gegevens om inhoudelijk te reageren. Kunt u ons de reparatiefactuur doen toekomen, zodat wij kunnen nagaan wat er exact gerepareerd is? U kunt dit doen door een e-mail te sturen naar consument@nefit.nl
    Wij komen dan per omgaande op uw klacht terug.

    Met vriendelijke groet,
    Nefit Consumentenservice

Ook een klacht indienen over Nefit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen