Klacht Nefit: Lek hydroblok

sad Niet opgelost
Raafjes

Ons hydroblok is behoorlijk gaan lekken. Uit onderzoek op internet blijkt dat de nefit smartline basic (die wij dus hebben ) vaker te kampen heeft met dit soort problemen. Dit werd echter pas bekend nadat wij hem aangeschaft hadden .
Onze installateur zegt dat het tussen de 500 en 600 euro gaat kosten om te vervangen . Dit vinden wij een hoop geld voor een ketel van 13 jaar oud . Wij hopen dat nefit met een beter voorstel komt . Wij dachten dat nefit de Mercedes onder de ketels was...en wij hopen dat zei dat daadwerkelijk dat ook zijn ... gaarne zien wij uw reactie tegemoet . Met vriendelijke groet ,

Andre Ravensbergen
Elleboogstraat 13
Katwijk aan zee 2225gk

Wij hopen op een degelijke oplossing zodat we in de toekomst ook nefit blijven gebruiken

Nefit
    Geachte heer/mevrouw Ravensbergen,
    Wij vinden het bijzonder vervelend dat u problemen heeft met een lekkage vanuit uw Smartline toestel. Wij adviseren u dit nog eens met uw installateur te bespreken. Als uw installateur de reparatie door Nefit uit laat voeren zal dit zeker voor lagere kosten gedaan kunnen worden. Mocht u hier nog vragen over hebben dan kunt u ons telefonisch bereiken op tel. 0570-602500.

Nefit Consumentenservice.

Raafjes
Ze wilden een korting geven op het maken van het kapotte onderdeel . Maar dan nog was het te duur om te laten uitvoeren op een ketel van 13 jaar oud . Dus toch maar besloten om een nieuwe ketel te kopen ....niet meer van nefit dit keer :)

Ook een klacht indienen over Nefit?