Klacht Nefit: Nefit... aanhoudende bron van ellende
Details
Klacht
In 2017 een nieuwe Nefit Trendline II combiketel aangeschaft en laten plaatsen. En we hebben de twijfelachtige eer dat er elk jaar wel iets aan die ketel mankeert. Meestal is het boiler gedeelte de pineut. Dan is er een klep kapot, dan weer een sensor.In juni 2020 de sensor vervangen en zoals het nu uit ziet moet die weer vervangen worden. We hebben alweer geen warm water.
Mijn oude huurketel van een onbekend merk heeft 15 jaar probleemloos gewerkt.... dat gaat deze Nefit niet halen vrees ik.... Was ik maar blijven huren.
Gewenste oplossing
Heb andere berichten gezien waarin Nefit reageert door de garantietermijn van onderdelen te verlengen van 2 naar 3 jaar.Op cruciale onderdelen als een sensor moet je 10 jaar garantie geven!
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.