Klacht Nefit: slordig

Hay

op 2 maart 2020 is bij een klant van ons de brander/deksel vervangen door een partner van Nefit s'morgens vroeg .
deze partner was ( fix 4 )
Nefit aquapower deze brander /wisselaar was krom .
ook is hier een clixon geplaatst voor detectie .
echter is s'avonds de ketel weer op storing 3 L gevallen ,wij zijn er bij geweest en hebben de stekkers aangedrukt en gecontroleerd verder deed de cv ketel het weer .
maar de dag erop 3-3-2020 was het weer raak ,ook hier zijn we weer terug gegaan en stond weer op 3L storing .
hij was niet meer te resetten , en we hebben clixon los gekoppeld en voilà de ketel loopt weer!
na wat speur werk blijkt de brander deksel er niet goed op te liggen en de pakking scheef te liggen.
nu hebben we dit gemeld bij Nefit maar deze stuurt ons door naar fix 4 dat deze het moeten oppakken.dat willen ze wel want ze wilde weer van ons een nieuwe opdracht hebben ,echter heb ik netjes verteld dat hun dit zelf hebben veroorzaakt en dat ze dit zelf moeten afhandelen.
ik was geërgerd en heb daar maar weer heen gebeld alleen ook hier wilden ze weer een opdracht aanmaken en heb verteld dat de opdracht nog vers was van gisteren en dat het hun eigen nalatige schuld was wat ze achter hebben gelaten!
ben nu benieuwd wat hiermee gedaan wordt , wij hebben in ieder geval twee facturen voor Nefit klaar staan ,maar ik hoorde dat het nu opgepakt wordt alleen weet men niet of dat dit 4-3-2020 gaat lukken .
sorry Nefit maar hier wordt de plank volledig misgeslagen , een lekkende brander kap zo achterlaten en dan deze nonchalante reactie van Nefit en Fix 4 te krijgen.
heb voor deze service actie geen goed woord over .
M.v.g. Harry

ik heb twee facturen open staan voor het bezoek van onze service dienst!

Nefit
    Beste Harry,

Het spijt ons dit horen. Dit is niet de werkwijze die wij voorstaan en wij zoeken daarom graag uit wat er is misgegaan. Wij nemen telefonisch contact met je op om te kijken wat we kunnen doen om het op te lossen.

Nefit Klantenservice

Ook een klacht indienen over Nefit?