Opgelost door Nefit: sneek

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 338411
Gebruiker
klacht melden
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Gisteren zou een monteur komen van NEFIT voor het vervangen van een hydro blok. Helaas was de monteur ziek en is de afspraak verzet naar de volgende morgen. De hydro blok werd vervangen maar vervolgens deed de cv ketel het niet meer? Raar.... uiteindelijk na heel wat uren eraan te hebben gewerkt, moest de monteur naar zijn volgende afspraak? We hebben de monteur niet meer gezien en hebben zelf contact gezocht met Nefit. Na heel wat telefoontjes te hebben gepleegd en voortdurend zijn doorgeschakeld, kregen we uiteindelijk (natuurlijk net iets voor 17.00 uur) het bericht dat we pas maandag weer aan de beurt zijn? Met andere woorden red jezelf maar de gehele weekend!? Bedankt NEFIT, voor het oplossen van een probleem die door jullie zelf is veroorzaakt!

De oplossing

Zo spoedig mogelijk een NEFIT monteur die dit probleem oplost, zodat wij niet de gehele weekend in de kou zitten.

2 reacties

  1. Auteur
    Nefit
    Datum
    Beste heer, mevrouw Osinga,

    Vervelend te horen dat het toestel niet meer funcioneerde na onze reparatie en we u niet verder hebben kunnen helpen. Dit kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Wij hebben u daarom telefonisch proberen te bereiken om het probleem te verhelpen, maar dat is tot op heden helaas niet gelukt. Zou u zo vriendelijk willen zijn om met ons contact op te nemen? Dat kan via onze helpdesk, bereikbaar onder nummer 0570-602500 (of via consument@nefit.nl).

    Met vriendelijke groet,
    Nefit Consumentenservice
  2. Auteur
    klacht melden
    Datum
    Ik weet niet of mijn vorige bericht is aangekomen. Fijn dat jullie ons vorige week hebben teruggebeld maar ik wil nog het één en ander kwijt. Wij hebben zelf het probleem opgelost! Door onze eigen installateur te moeten bellen. Deze was wel bereid om ons te helpen en door hem hebben wij niet een lang weekend in de kou hoeven te zitten! Wij vinden het schandalig dat jullie ons niet hebben geholpen! En dat erdoor jullie toedoen kosten zijn gemaakt! Schandalig!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
klacht melden
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Nefit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen