Klacht Nefit: Stromingssensor gaat jaarlijks kapot, service vanuit Nefit zwaar ondermaats.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 599572
Gebruiker
Basteunissen37
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Nefit Trendline Stromingssensor jaarlijks kapot. (4e keer in 5 jaar tijd) Servicedesk/klachten afhandeling van Nefit is te slecht voor woorden. Ieder jaar een gevecht om de sensor vervangen te krijgen na enkele dagen zonder warm water

Gewenste oplossing

Na jaarlijks veel te veel tijd en uiteindelijk geld kwijt te zijn aan deze zeer slechte ketel, wil ik graag dat mijn ketel vervangen wordt op kosten van Nefit. (Het liefst een ander merk)
Geboden oplossing
De stromingssensor is vervangen na veel gezeur, echter zijn de andere twee uitstaande vragen nog niet opgepakt: periodieke vervanging sensor & afhandeling rekening voorgaand jaar en hetzelfde geldt voor de rekening van dit jaar.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Nefit
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Teunissen,

    U heeft uw klacht al telefonisch doorgegeven. Wij zullen trachten u zo spoedig mogelijk te antwoorden.

    Met vriendelijke groet,
    Nefit Consumentenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Nefit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen