Klacht Nefit: Veel mankementen en storingen.

Klachtnummer
# 566527
Gebruiker
Xantippe#222
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Juni 2017 de trendline HTC 30 W5 combiketel aangeschaft . Inmiddels zijn we bijna 600 euro aan reparaties verder, waarvan de laatste reparatie tbv 130 euro is vergoed door Nefit (,stroomsensor).
Nu, vandaag op mijn verjaardag, komt er weer een CV monteur want we hebben weer storing.

Gewenste oplossing

Een betrouwbare CV vooral met het oog op de komende winter.

1 reactie

  1. Auteur
    Nefit
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw van der Oest,

    Wij vinden het bijzonder vervelend dat u wederom problemen heeft met de stromingssensor van uw Trendline cv-ketel. Graag willen wij kijken wat wij nog voor u kunnen doen.
    We willen u verzoeken een e-mailbericht te sturen naar consument@nefit.nl
    met daarbij een kopie van de reparatiefactuur en de vermelding van het referentienummer 40209078
    zodra wij de mail binnen hebben zullen wij u nader informeren.

    Met vriendelijke groet,
    Nefit Consumentenservice.

Ook een klacht indienen over Nefit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen