Klacht Nefit: zou vandaag email krijgen over afspraak op 27 december maar noppes

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 411894
Gebruiker
BBFH0023
Datum
1 reactie

Details

De klacht

zou vandaag email krijgen over afspraak op 27 december maar noppes!

De oplossing

ik wil weten of op welke tijd ze op 27 dec komen repareren!

1 reactie

  1. Auteur
    Nefit
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/ mevrouw Heida,

    Onze excuses dat u geen e-mail van ons heeft ontvangen. Onze monteur zal hedenmorgen bij u komen om de reparatie uit te voeren. Wij vertrouwen erop dat dit naar tevredenheid uitgevoerd zal worden.

    Met vriendelijke groet,
    Nefit Consumentenservice.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
BBFH0023
Datum
Uiteindelijke oplossing
Monteur stond idd om 8 u voor de deur, terwijl ik Nefit belde.Is geen oplossing in die zin dat ik de tijd niet wist. Bovendien is de reparatie ten dele uitgevoerd en moet er nogmaals een monteur komen. Hopelijk sturen ze dan wel een mail met tijdsindicatie. Afwachten dus maar weer. Jammer dat Nefit geen "weekend/feestdagendienst heeft voor dit soort zaken. Inmiddels zelf Nefit maar gebeld. Blijkt dat ik weer terug moet naar installateur en Nefit naar hem verslag stuurt! Nu pas duidelijk, aangezien monteur Nefit aangaf: Je wordt gebeld. Installateur zegt nog geen verslag te hebben ontvangen. Gaat er achteraan. Allemaal heel vaag dus....... Inmiddels alles gemaakt, maar wel een rekening van de installateur! Heb gezegd: Stuur die maar naar Nefit! Vind dat zij de nodige fouten hebben gemaakt
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Nefit?