Klacht Nefit: zou vandaag email krijgen over afspraak op 27 december maar noppes

sad Niet opgelost
BBFH0023

zou vandaag email krijgen over afspraak op 27 december maar noppes!

ik wil weten of op welke tijd ze op 27 dec komen repareren!

Nefit
    Geachte heer/ mevrouw Heida,

Onze excuses dat u geen e-mail van ons heeft ontvangen. Onze monteur zal hedenmorgen bij u komen om de reparatie uit te voeren. Wij vertrouwen erop dat dit naar tevredenheid uitgevoerd zal worden.

Nefit Consumentenservice.

BBFH0023
Monteur stond idd om 8 u voor de deur, terwijl ik Nefit belde.Is geen oplossing in die zin dat ik de tijd niet wist. Bovendien is de reparatie ten dele uitgevoerd en moet er nogmaals een monteur komen. Hopelijk sturen ze dan wel een mail met tijdsindicatie. Afwachten dus maar weer. Jammer dat Nefit geen "weekend/feestdagendienst heeft voor dit soort zaken. Inmiddels zelf Nefit maar gebeld. Blijkt dat ik weer terug moet naar installateur en Nefit naar hem verslag stuurt! Nu pas duidelijk, aangezien monteur Nefit aangaf: Je wordt gebeld. Installateur zegt nog geen verslag te hebben ontvangen. Gaat er achteraan. Allemaal heel vaag dus....... Inmiddels alles gemaakt, maar wel een rekening van de installateur! Heb gezegd: Stuur die maar naar Nefit! Vind dat zij de nodige fouten hebben gemaakt

Ook een klacht indienen over Nefit?