Klacht Nefkens Amersfoort: KLACHT NEFKENS Amersfoort

Can

Ik ben in april 2014 voor een 30.000 KM beurt naar Nefkens bedrijf geweest. Zei hebben daar aangegeven dat de bougie ook vervangen moest worden waarbij ik heb aangegeven dat ik dat prima vond. Mijn auto bleef maar hameren en reed niet goed waarna ik naar Huizen naar een andere dealer ben geweest waarbij ze de bougiekabels hebben vervangen. Achteraf rij ik nog steeds met dezelfde klachten waarna ik naar LPG service point ben gegaan omdat ik dacht dat het misschien aan de lpg lag maar alles bleek goed te zijn waarna hij naar de bougies heeft gekeken en tot mijn grote verbazing was die erg smerig vies. Monteur heeft aangegeven dat de bougies nooit vervangen zijn want de originele bougies die zaten er nog in. Daarna heb ik gebeld met nefkens van hoe dat kan en de medewerker van de balie heeft mij aangegeven dat het wel is vervangen!!! Heb aangegeven dat dat niet klopt en dat zei het wel hebben gefactureerd. In totaal heb ik €509,58 betaald waarvan €98,68voor de bougies. Bewijs heb ik!

Bougies zijn nu daadwerkelijk vervangen en rijdt nu gesmeerd. Dus het lag aan de bougies die volgens nefkens vervangen waren maar die eigenlijk helemaal niet zijn vervangen. Heb dus nogmaals voor de bougies betaald. Bewijs materiaal heb ik 100%. Ik eis mijn €98,68 terug. Dit is nog excl. Btw dus graag het complete bedrag terug. Ik hoop dat dit zover duidelijk is en dat er snel mogelijk een oplossing komt want anders moet ik dit op een hele andere manier oplossen waarbij bedrijf Nefkens veel klanten zal gaan verliezen. Factuurnummer 1426693 kenteken 87-XJB6

Wij vinden dat Nefkens Amersfoort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Nefkens Amersfoort?