Klacht Nefkens Apeldoorn: de reparatie compenseren,

Musicman1960

peugeot 207 sw [bj2010] bijn 3 jaar in bezit met 97000km op de teller.... Na nog geen 2 jaar en 15000km meegereden. Reed ik op de autobaan geeft dashboard display een storing melding aan. auto begon te haperen. Gestopt moest gesleept worden naar garage nefkens Apeldoorn bleek olie lekkage doorgelopen naar draadstang door naar boardcomputer. Ik moest zelf voor de kosten opdraaien 2500 euro.na veel bakkeleien en gemaild naar Peugeot Nederland geen reactie. met alle kwaadheid betaald. Pret van de auto is weg. Nu 3 weken geleden voorveren kapot weer reparatie. Nu airco kapot. voor 31 juli afspraak met werkplaats.De airco blies zacht vanaf dat de nieuwe boordcomputer in kwam. Men zei toen heeft even tijd nodig om te resetten. Hoe kan men zich vergissen in een dealer.

Peugeot Nederland zou graag willen dat jullie alsnog erna gingen kijken ook na het probleem nu met deze auto en in welk staat het verkeerd. Heb sterk gevoel dat de auto uit verschillen delen is gemaakt. Nu kraakt en piept de auto,Als je t hen vraagt,krijg je zo'n afgepoeierde antwoord. Verkoper [naam verwijderd door moderator] en de dealer hebben mij behoorlijk teleurgesteld. Auto gekocht bij Nefkens Apeldoorn.

Wij vinden dat Nefkens Apeldoorn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Nefkens Apeldoorn?