Klacht Nefkens Zeist: Te late levering bestelde auto, peugeot 208, Allure

J.A. Wetering

Op 29 mei jl. bestelde ik een Peugeot 208, Allure. Op 1 juni werd de offerte omgezet in een opdracht. De verkoper vertelde mondeling dat leveringstijd 8 tot 12 weken kon zijn. Op 19 juni mailde de verkoper dat de bestelling bevestigd was. Ook schreef hij dat hij de leveringsindicatie begin juli aan mij zou kunnen melden. Half juli had ik nog niets gehoord, belde met Nefkens. Verteld werd dat de verkoper op vakantie was en de medewerker die mij te woord stond kwam er na zoekwerk achter dat levering 'naar alle waarschijnlijkheid' pas in de derde week van September plaats zal vinden (16/17 weken na bestelling). Geen duidelijkheid en ver over de toegezegde maximale 12 weken. Deze vertraging jaagt mij op kosten en ik verwijt dat de dealer.

Wanneer trage levering vooraf bekend zou zijn, zou ik afgezien hebben van bestelling. Ik wil dat Nekens – Zeist als nog alles in het werk stelt om tijdig te leveren en stel bij niet nakomen van belofte Nefkens op voorhand in gebreke, verantwoordelijk voor de extra gemaakte kosten.

Wij vinden dat Nefkens Zeist hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Nefkens Zeist?