Klacht Nefkens Zeist: Wanprestatie nefkens zeist

Klachtnummer
# 279995
Gebruiker
hanneke2309
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn Peugeot 206 reageerde niet op het gaspedaal bij het starten als de motor warm is. Na 2 garages (geen peugeotdealers) te hebben gehad die beiden zeiden dat de software geupdate moest worden door een peugeotdealer ben ik ermee naar Nefkens Zeist gegaan. Ik heb de auto hier achtergelaten, de klacht beschreven en gevraagd of er een software update beschikbaar was omdat 2 andere garage's dat hadden aangeraden. Ik werd gebeld dat er geen software update beschikbaar was voor deze auto en dat ze een uur hadden gekeken maar niks konden vinden. De vraag was of ze wat langer mochten kijken, maar dat er nu al 102,85 euro aan kosten was gemaakt. Door andere garages was er ook al uren naar gekeken zonder resultaat dus mijn hoop was volledig gevestigd op de softwareupdate. Ik heb de auto opgehaald en heb hem een paar dagen later naar Nefkens Utrecht gebracht met hetzelfde verhaal. Hier heb ik een uurtje in de wachtruimte gewacht en hebben ze in die tijd de software geupdate en 3 lampjes vervangen die toevallig stuk waren voor 115,80 euro in totaal. Er was dus wel software beschikbaar en het probleem is nu ook opgelost. Ik ben supertevreden over hoe Nefkens Utrecht gehandeld heeft en heb hen ook gevraagd hoe het kan dat Nefkens Zeist mij kon vertellen dat een softwareupdate niet mogelijk is. Ik heb letterlijk om deze service gevraagd en er is mij verteld dat dit niet mogelijk is, terwijl dat wel zo bleek te zijn.

De oplossing

Restitutie van 102,85 euro

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nefkens Zeist hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nefkens Zeist?