Klacht Nelly.com: DHL PAKKETJE KWIJT, NELLY REAGEERT NIET

Klachtnummer
# 250961
Gebruiker
Nathalie123
Datum
0 reacties

Details

De klacht

6 december een bestelling gedaan bij Nelly.com voor 17 december zodat het optijd binnen kwam. Via DHL een T & T gekregen en me pakketje gevolgd. Tot 3 keer toe sorteerfout. Nu zijn ze me pakketje kwijt geraakt. Al vaak naar DHL gebeld, ze kunnen niet meer doen dan als Nelly.com contact met ze opneemt om te onderzoeken waar me pakketje is. Nelly.com meer als 20 e-mails Facebookberichten etc verstuurd maar er wordt nergens op gereageerd. En ik ben nu een flink geld bedrag kwijt, die ik terug wil!

De oplossing

Geld terug, pakketje is te laat binnen dus die kan retour.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nelly.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nelly.com?