Wij vinden dat Nelly.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Nelly.com: Geen antwoord van klantenserice over foutief product (na het sturen van zelfs 4 e-mails!)
Details
Klacht
Ik heb afgelopen week een beauty product besteld. Het gebruik was echter niet zoals gehoopt, en dit heb ik Nelly laten weten in een e-mail naar de klantenservice waarbij ik vroeg om mijn geld terug te krijgen. Hier heb ik echter nooit antwoord op gehad, net zoals op de volgende drie mails die volgden.Gewenste oplossing
Ik verwacht ten eerste een antwoord terug, en het geld voor het product zou ik ook graag willen ontvangen. Ook wil ik de reden weten waarom het antwoorden zo ontzettend lang duurt!Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.