Klacht Nelly.com: Geen antwoord van klantenserice over foutief product (na het sturen van zelfs 4 e-mails!)

Klachtnummer
# 297964
Gebruiker
lmctv
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb afgelopen week een beauty product besteld. Het gebruik was echter niet zoals gehoopt, en dit heb ik Nelly laten weten in een e-mail naar de klantenservice waarbij ik vroeg om mijn geld terug te krijgen. Hier heb ik echter nooit antwoord op gehad, net zoals op de volgende drie mails die volgden.

De oplossing

Ik verwacht ten eerste een antwoord terug, en het geld voor het product zou ik ook graag willen ontvangen. Ook wil ik de reden weten waarom het antwoorden zo ontzettend lang duurt!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nelly.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nelly.com?