Opgelost door Nelly.com: Geen geld terug ontvangen, al 6 weken wachten

Lotus45

Ik heb nog nooit zo slechte service meegemaakt als bij Nelly.com . Eerst in maling genomen met een zogenaamd gratis verzending, toen ik 3 jurkjes ging bestellen hadden ze zogenaamd storing en als gevolg verzendkosten werden in de rekening gebracht. Het jurkjes waren voor 11,95 euro per stuk maar toen kreeg ik bericht dat hetzelfde jurkjes nu verkrijgbaar zijn voor 89,95 euro maar als ik bestel dan wordt verschil terug gestort. Een maand op gewacht, het jurkjes waren binnen maar alle drie verschillende kleur blauw en twee maten vallen klein. Weer twee pakketjes terug verstuurd, twee keer verzendkosten betaald en ik zit al 6 weken te wachten op mijn geld. Elke keer kreeg ik een of ander stom smoesje te horen maar geld is nog niet gestort.
WEES GEWAARSCHUUWD, DIT IS EEN SLECHTE BEDRIJF EN ZOU BIJNA ZEGGEN OPLICHTERS!!!!!!

Wij vinden dat Nelly.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Lotus45
    Ben blij dat ik mijn klacht had kunnen delen en misschien dat ik eindelijk mijn geld terug krijgt.

Lotus45

Ook een klacht indienen over Nelly.com?