Klacht Nelly.com: Ik wil mijn geld terug !!

Klachtnummer
# 132377
Gebruiker
D.pinto
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb rond eind augustus een paar jurken besteld ! Vervolgens rond midden september retourgestuurd. Op 21september kreeg ik een email waaron stond vermeld dat de artikelen zijn ontvangen en verwerkt. In de brief wprdt ook aangegeven dat ik mijn geld binnen 5werkdagen teruggestort krijg, aangezien ik met IDEal betaald heb. Het is vandaag 7 oktober ik heb mijn geld nog niet terug !!! Ik heb talloze mails gestuurd naar de klantenservice zonder reactie, vervolgens telefonisch niet bereikbaar. Ik zal noooit maar dan echt nooit meer iets bij nelly.com bestellen ! En stuur nou maar mijn geld terug (62euro) en daar zouden jullie nog 3,95 van af halen voor de verzendkosten !!! Nouu betaal mij maar met compensatie voor het lang wachten!

De oplossing

Ik wil mijn geld terug asap !

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nelly.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nelly.com?