Klacht Nelly.com: Incomplete bestelling

Elladaa

Mijn Klacht

Ik heb op 28-8 een bestelling gedaan van 3 artikelen deze bestelling werd een aantal dagen keurig afgeleverd. Verpakking was een beetje beschadigd maar goed ik maakt de verpakking open en er bleek maar 1 artikel in te zitten ipv 3. Ik contact opgenomen met nelly en zij zeiden dat ze alles hadden opgestuurd dus ik dacht ik wacht het nog wel ff af. Aantal dagen later nog geen artikelen dus heb ik de artikelen maar in de winkel gekocht omdat ik op vakantie zou gaan. Tot op de dag van vandaag heb ik de ontbrekende artikelen niet ontvangen en wil Nelly mij op geen enkele manier helpen Philip zegt dat ik maar aangifte moet gaan doen terwijl er ondertussen wel een factuur open staat met 2 artikelen die ik nooit heb ontvangen! Hier word ik echt boos over zij gaan hier verder ook helemaal niet op in of wat dan ook het enige wat ik te horen krijg is dat ze van dhl hebben gehoord dat het artikel onbeschadigd is afgeleverd ja daar heb ik toch niets aan ik wil dat mijn factuur word gecorrigeerd! Ik ga niet betalen voor artikelen die ik potverdorie niet heb ontvangen!

Ik eis dat Nelly mijn factuur corrigeert

Wij vinden dat Nelly.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Nelly.com?