Klacht Nelly.com: naar incassobureau gestuurd voor 3.95 euro

Desha

In mei had ik een bestelling gedaan bij nelly. Kledingstukken netjes geretourneerd. Achteraf een nota ontvangen dat verzendkosten betaald dienen te worden. Eind mei telefonisch contact gehad met nelly omdat mijn bank abn de betaling naar buitenland rekening niet kan overmaken. Hun hadden aan mij vermeld dat ik het beste contact kan opnemen met mijn bank erover. Aangezien dat het betreft een 0900 nr abn heb ik hun in de maand mei niet gebeld aangezien dat ik al een hoge telefoonrekening kreeg van mijn provider. In de maand juni hebben ze mij een nota gestuurd van 13.95 euro dat is inclusief 10 euro administratie kosten. Ik was sowieso al verbaast dat ik administratie kosten kreeg over verzendkosten. Pas eind juli heb ik 6.95 euro overgemaakt zoals eerder met mij telefonisch was afgesproken in mei. Op 18.08.2015 kreeg ik een brief van Alektum incasso waarin de brief staat vermeld hoofdsom 0.00 euro en buitengerechtelijke kosten 30 euro.

Het is voor mij de eerste keer dat er kosten in rekening word gebracht over verzendkosten. Nota heb ik inderdaad wat later betaald voordat het is overgedragen
Ben ik wel verplicht om de 30 euro kosten te betalen.?0

Wij vinden dat Nelly.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Nelly.com?