Klacht Nelly.com: onterecht (extra) kosten betalen

Angelique

Mijn 1e bestelling bij Nelly.com heb ik ook gedaan met After Pay. Ik heb toen 1 artikel gehouden en de rest retour gestuurd. Het artikel dat ik heb gehouden, heb ik betaald. Dus zelf overgemaakt aan Nelly.com. Tot 3 keer toe kreeg ik een betalingsherinnering van After Pay of ik de rest van de bestelling (die ik dus retour heb gestuurd en hier ook een bevestiging van heb gehad) ook nog wilde betalen. Hoezo dan??? Want dat is retour gestuurd naar Nelly.com. Toen ik dit retour stuurde hoefde ik GEEN verzendkosten te betalen!!!

Mijn 2e bestelling, die ik meteen na de 1e bestelling heb gedaan (omdat 1 van de artikelen te klein was), gebeurde hetzelfde met After Pay: de gehele bestelling is retour gezonden en tot 3x toe blijft After Pay mij een betalingsherinnering sturen of ik het gehele bedrag wil betalen!!! Dus EN de verzendkosten EN het bedrag van alle artikelen die retour gestuurd zijn!!
Toen ik hierover contact opnam met Nelly.com via email, gaven ze aan dat ik de verzendkosten nog moest betalen. Ik heb hierop gereageerd dat ik dit niet netjes vond omdat er al zoveel problemen waren met Nelly.com. Hun antwoord was dat ik verzendkosten MOEST betalen. Toen ik dat wilde gaan doen, kreeg ik vandaag 16-04-2018 weer een betalingsoverzicht met daarin EN de 3,95 verzendkosten EN 15,00 administratiekosten!!!

Dit is echt te gek voor woorden!!

Wat een slechte service!!!

Ik bestel niet meer bij Nelly.com

Ik betaal de 3,95 verzendkosten maar GEEN 15,00 administratiekosten. Ik wil dat dit word kwijtgescholden!! Zeker na alle problemen die ik al met Nelly.com heb gehad.

Wij vinden dat Nelly.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Nelly.com?