Klacht Nelly.com: Pakketjes raken zoek

Klachtnummer
# 175437
Gebruiker
AG
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Hallo,

Ik heb pasgeleden drie pakketjes retour gestuurd naar Nelly. De eerste was eind mei, de tweede begin juni en de laatste halverwege juni.
Ik had na ruim twee weken nog geen bevestigingsmail gekregen over de eerste twee pakketjes dat deze aangekomen en verwerkt waren. Ik heb toen een mail gestuurd over deze pakketjes en eerst moesten ze het retournummer hebben en daarna hadden ze ineens het tweede pakketje 'gevonden'.
Van het eerste pakketje heb ik het retournummer niet meer. Ik heb toen met DHL contact opgenomen maar zij konden de retournummers nooit zien van pakketten.

Ik heb twee jaar geleden precies hetzelfde probleem gehad bij Nelly. Ik kreeg maar niks te horen van mijn retourzending, en toen ik een mail stuurde hadden ze het pakketje ineens gevonden.

Ik heb het idee dat ze misbruik maken van de klanten en de administratie rondom de retouren niet op orde is.

Ik ga de rekening niet betalen, want dit is geen service.

Met vriendelijke groet.

De oplossing

Dat mijn pakket gevonden wordt en de rekening geschrapt wordt.
Dat Nelly betere service gaat verlenen rondom de retouren!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nelly.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nelly.com?