Klacht Nellykidswear: Onprofessioneel contact

Broekje

Ik had een broekje besteld voor mijn zoontje. Na een uur scheurde het kruis open. Contact gehad met nellykidswear, waarna ik het broekje retour kon sturen en een nieuwe toegestuurd zou krijgen. Vervolgens hoorde ik niets meer. Na meerdere keren gemaild te hebben, kreeg ik te horen dat het nieuwe broekje opgestuurd was. Na 1,5 week nog geen broekje, dus opnieuw contact gezocht. Vervolgens na een maand kreeg ik te horen dat er iets mis was gegaan. Ik heb aangegeven dat ik geen belang meer had bij een nieuw broekje en het geld terug wilde. Weken later sturen ze me een nieuw broekje. Hier past mijn zoon (na 3 maanden gedoe) niet meer in. Opnieuw contact gezocht en de situatie voorgelegd, met het verzoek om mijn geld terug te storten. Kreeg als antwoord dat dat niet mogelijk is omdat het broekje in de uitverkoop zit. Toen ik zei dat dit raar is aangezien we al zo lang bezig zijn, kreeg ik terug dat ik toch een nieuw broekje had dus het klaar was. Vervolgens geen normale reacties meer op mijn mail gekregen.

Slechte communicatie, door langzame reacties en acties. Ook de inhoud van de mails zijn onvoldoende.

Ik zou graag als nog mijn geld terug krijgen

Wij vinden dat Nellykidswear hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Nellykidswear?