Klacht Nelson: 170€ shoe broke on 2nd day of usage, refund denied by shop.

Klachtnummer
# 565511
Gebruiker
#MrsTanja
Datum
0 reacties

Details

Klacht

On 2nd November I bought boots with 170€ (receipt no. 97120292246401007976) and on 4th Novber when putting the boots on they broke. On 5th November I take them back and agree to try and fix them. Nelson agree to fix them, today 12th November I go to collect them and I see the way the shoe is fixed will not last. I try the shoe front of the shop assistant and it breaks again. Now I want to return the shoe and buy another pair. I am being told, I can not return the shoe. No reason why, just that I can't return. I don't believe any shoe should break after 1 day of usage and if it does it has flaw on design or the quality of manufacturing. I believe this is reason enough for consumer to ask for return the goods with refund. Could you advice me how to proceed? Thank you.

Gewenste oplossing

I want advice if I have the right to get my money back.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nelson hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nelson?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen