Klacht Nelson: Klacht Nelson en skechers

Teddybeer

Betreft skechers,

Ik heb in april skechers besteld en helaas in juni al dat de zolen vlak gingen worden. Helaas door medische klachten lig ik gemiddeld per maand 1 week plat, heb de schoenen dus nagenoeg niet aangehad en ben meer binnen als buiten en thuis loop ik op mijn slippers, eind juni contact gelegd met Nelson moest naar een winkel. Voor mij geen makkelijke opgave ivm mijn bijstand. Ik ben afhankelijk van anderen. Moet elk dubbeltje omdraaien en wat ik overhou moet ik sparen voor kleding en schoenen, heb het niet voor het oprapen dan andere schoenen te kopen. Hun boden me aan 50% korting echter ga ik daar niet mee akkoord omdat de schoenen nagenoeg niet aangehad heb. Ik heb skechers benaderd en helaas werd het balletje teruggegooid.

Ik had het netjes gevonden om de schoenen om te ruilen aangezien ik denk dat deze schoenen gewoon een fabricagefout heeft betreft de zolen. In het verleden toen ik nog getrouwd was altijd skechers gehad en gingen zeker een jaar mee toen de zolen platter werden met de nopjes.

Ik hoop toch echt op een passende oplossing. Helaas is het voor mij zeer moeilijk naar een filiaal te gaan aangezien ik geen fiets autobod buskaart kan betalen. Indien het retour moet zou ik het geld retour willen zodat ik ergens anders schoenen kan aanschaffen voor onder de 30 euro, tevens ook de klantenkringen ook al is het weinig ik ben ook niet meer van plan anders bij jullie te kopen.

Ik had het netjes gevonden om de skechers als omruil gehad te hebben en had dan ook graag door de ervaring de zwarte skechers willen krijgen. Deze groene heb ik een hele vieze smaak van door de kwaliteit

Wij vinden dat Nelson hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Nelson?