Klacht Nelson: Meest waardeloos en incapabel bedrijf!

Jenny K

Meest waardeloos en incapabel bedrijf ooit, koop er nooit meer!

Raken zelf intern een schoendoos kwijt, communiceren vervolgens niet met Klarna of met mij als klant hierover, ik wordt door Klarna gestalkt dat er zogenaamd nog een rekening open staat en betaald dient te worden, terwijl ik mijn taak netjes heb uitgevoerd n.l. bestelling retour gebracht naar een DHL punt!

Nelson heeft vervolgend het onbeschofte lef tegen mij te zeggen, dat het mijn verantwoordelijkheid is, terwijl diegene die mijn retourpakket heeft opengemaakt en kwijtgeraakt bij Nelson verantwoordelijk is!

Dit duurt inmiddels al ruim een maand, Nelson is ongelofelijk traag en neemt geen verantwoordelijkheid.
Blijkbaar is retouren verwerkten zeer ingewikkeld.

Ik heb 3 bestellingen bestande uit 4 schoendozen, in 1 verpakking (goed ingepakt en extra afgeplakt met dubbel tape) afgegeven bij DHL punt (allemaal met Klarna achteraf betaling besteld).
Een lange tijd na de retour ontving ik dan eindelijk 2 emails dat mijn retouren zijn verwerkt en Klarna bevestigde dit.
Echter van de 3e bestelling die in dezelfde doos zat(!), kwam maar geen mail, waardoor ik maar proactief een mail heb gestuurd en gevraagd dit spoedig juist te verwerken en zsm door te geven aan Klarna (om dit gezeik en gestalk te voorkomen) en zie hier het resultaat.
Ik ontving nog een korte reactie met de vraag of er iets mis was met de schoenen, waarop ik reageerde dat ik inderdaad op het retourformulier heb gezet, dat alle schoenen dezelfde defect hadden (scheve en dikkere zoolpunt links, voor schoenen van 120 EUR is dit onacceptabel).
Het antwoord was, dat het dan 'waarschijnlijk' naar een andere afdeling gegaan is voor verwerking en mogelijk 'langer' kan duren. Vervolgens heb ik niets meer vernomen en wordt weer gestalkt door Klarna omdat Nelson zijn werk niet doet!

Nelson durft mij ook nog eens brutaal en compleet irrelevant te vragen naar het verzendbewijs (die ik nooit heb ontvang van DHL, ook zoiets!).

Het FEIT blijft dat Nelson mijn retourdoos heeft ontvangen, anders hadden ze nooit de overige twee bestelling retour kunnen verwerken, gezien het in 1 verpakking zat!
Dit feit wil maar niet doordringen bij Nelson, ze blijven zeer onvriendelijk, bot en onbeschoft herhalen dat dit zogenaamd mijn verantwoordelijkheid is.
Dit is onacceptabel!

Ik heb inmiddels vele mails en facebook bericht gestuurd en nog steed is er geen fatsoenlijke communicatie of oplossing!

Ongelofelijk slecht dit!

Per direct juiste retourverwering én communicatie met Klarna!

Wij vinden dat Nelson hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Nelson?