Klacht Nelson: Negatieve ervaring, slechte kwaliteit schoenen, na 4 maanden niet meer draagbaar

Tenhove

Mijn dochter heeft 21 oktober 2021 winter schoenen D boots, beige gekocht bij Nelson, hoogcaterijne in Utrecht. De rubberzolen zijn na 4 maanden volledig doorgesleten bij beide schoenen op de bal van de voet. Ook is een schoen verkleurd Mijn dochter stuurt een mail op met aankoop bon vanuit haar studenten kamer in Wageningen.Van Nelson moet zij naar de winkel in Utrecht komen. Mijn dochter gaat met de trein naar de winkel in utrecht waar ze na contact met hoofdkantoor na een uur te horen krijgt dat ze uit coulance 75% terug kan krijgen. Dat wil ze niet, maar de schoenen krijgt ze ook niet terug, die staan op het hoofdkantoor maar zijn op dat moment onvindbaar. Het winkelpersoneel weet nog te vertellen dat als ze de schoenen terug had gewil dan had ze dat vooraf moeten vragen! Een unieke ervaring zoals de slogan van Nelson aangeeft

Kosteloze vervanging schoenen of volledig bedrag terug en 2x gemaakte kosten treinreis wageningen utrecht

Wij vinden dat Nelson hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Nelson?