Klacht Nelson: Schoenen na 5 dagen versleten

Miranda88@

Vorige week kwamen de nieuwe schoenen van mijn dochter (1,5 jaar) binnen. Vrijdag hebben we ze gelijk aan gedaan. Ze was hartstikke hip en liep er prima op, helemaal blij mee! Aantal dagen later (dinsdag, dus 5 dagen) waren de neuzen al versleten. Zou je niet verwachten van een paar schoenen van € 60,- van het merk Tommy Hilfiger. Ik heb hierover contact gezocht met de klantenservice en de situatie beschreven en een foto meegezonden. Hierop kreeg ik de volgende reactie van de klantenservice:

Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat de schoenen niet presteren naar verwachting. Zoals wij de schoenen beoordelen gaat het hier om gebruikersslijtage. Slijtage valt helaas niet binnen de garantie. Wij kunnen helaas om deze reden de klacht niet verder in behandeling nemen

Ik ben super ontevreden over deze reactie en wil graag dat Nelson de schoenen terug neemt en mij het geld retourneert. Ik koop toch niet kwalitatief wat duurdere schoenen. Anders had ik wel naar de goedkopere concurrent gegaan, waarbij je bovenstaande inderdaad zou kunnen verwachten.

Ik wil graag dat Nelson de schoenen terug neemt en mij het geld retourneert.

Wij vinden dat Nelson hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Nelson?