Klacht Nelson: Slechte schoenen voor steunzoolgebruikers van Ecco (ook volgens orthopeet)

Klachtnummer
# 41418
Gebruiker
Marlies
Datum
0 reacties

Details

Klacht

* 16/6/2013 - lage zwarte leren veterschoenen gekocht bij Ecco Lijnbaan. Tijdens passen aangegeven dat ik steunzolen had. Reactie verkoopster: dat dat bijna bij alle klanten het geval was.
* Vermoeide en pijnlijke voeten tijdens dragen, dus op 27/7/2013 teruggegaan. Reactie manager op klacht was dat het een persoonlijke klacht was (geen fabricatefout) dus ik kreeg mijn geld toch niet terug, verder zou het lang duren en "was de ene Ecco de andere niet"
* Op 5/8/2013 kreeg ik de (beloofde) standaardbrief terug. De klacht is van persoonlijke aard (zijn niet alle klachten dat?)
* Schoenen laten beoordelen door othopeet; schoenen scoren inderdaad slecht op de vier belangrijkste criteria voor goede schoenen (stijfheid, afwikkeling, veterschoen en thorsiestijfheid), namelijk alleen op 'veterschoen' .
* Ik krijg mijn geld niet meer terug (maar mogelijk verrassen ze me), maar zou graag anderen het advies geven om er niet standaard op te vertrouwen dat ze bij Ecco goede schoenen leveren...

Gewenste oplossing

Geld terug of mijn schoenen omruilen voor echte goede Ecco's (want volgens henzelf hebben ze die dus wel).

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nelson hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nelson?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen