Klacht Nelson: Ze houden mijn geld achter

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 483505
Gebruiker
BabsM
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik had twee paar schoenen besteld en beide te klein, dus opnieuw 2 paar, juiste maat. Bezorgd in de winkel, zodat ik ook gelijk kin omruilen. Alle 4 paar schoenen vooruit betaald.
Bij passen, pastte alleen 1 paar, dus 3 paar schoenen terug; €149,- + €109,- + €79,-, ilmag kiezen; contant of pin. Ik heb gekozen voor pin, hoe dom.. Ik krijg mijn geld binnen 4 dagen... hoezo binnen 4 dagen.
Waarom krijg ik mijn geld niet per omgaande op mijn rekening terug gestort?
Antwoord: dat komt omdat we met een partner werken.
Daar heb ik toch niks mee te maken.
Ik wil mijn geld terug gestort per direct.

Gewenste oplossing

Per direct mijn geld terug gestort.
Geboden oplossing
Ik heb geen antwoord gehad op bovenstaande klacht, maar heb inmiddels mijn geld terug ontvangen. Let wel, dat ik het er nog steeds niet mee eens ben dat je niet direct over je eigen geld beschikt.. tja, dan maar contact...
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nelson hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Nelson?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen