Wij vinden dat Nelson hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Nelson: Ze houden mijn geld achter
Details
Klacht
Ik had twee paar schoenen besteld en beide te klein, dus opnieuw 2 paar, juiste maat. Bezorgd in de winkel, zodat ik ook gelijk kin omruilen. Alle 4 paar schoenen vooruit betaald.Bij passen, pastte alleen 1 paar, dus 3 paar schoenen terug; €149,- + €109,- + €79,-, ilmag kiezen; contant of pin. Ik heb gekozen voor pin, hoe dom.. Ik krijg mijn geld binnen 4 dagen... hoezo binnen 4 dagen.
Waarom krijg ik mijn geld niet per omgaande op mijn rekening terug gestort?
Antwoord: dat komt omdat we met een partner werken.
Daar heb ik toch niks mee te maken.
Ik wil mijn geld terug gestort per direct.
Gewenste oplossing
Per direct mijn geld terug gestort.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.