Klacht Neosmart: De beloofde welkomstkorting van 235 euro is 3 maanden na overstap nog steeds niet uitgekeerd!

Hanico16

Ik ben begin augustus van energieleverancier gewisseld, het duurde ontzettend lang voordat ik mijn eindafrekening heb ontvangen, ik heb een aantal keer contact gezocht met het ACM en daar ook verschillende klachten ingediend. Na verschillende mailtjes te hebben verzonden heb ik na een week of 7 na overstap eindelijk de eindafrekening ontvangen.

Daarin stond dat ik geld tegoed had van 124,60 dat zou binnen 4 weken overgemaakt worden en ook binnen die termijn is dat niet overgemaakt, weer een aantal mailtjes gestuurd met ook een termijn, is het dan uiteindelijk overgemaakt.

Wat nog steeds niet is overgemaakt, is de beloofde welkomstkorting van 235 euro! Ik heb wel een mailtje gehad van het bedrijf waarin ze zeggen dat ze het zo ontzettend druk hebben, ik heb aangegeven dat ik het geld nodig heb om mijn rekeningen te betalen! Daarop is geen reactie meer gekomen en ook tot op heden heb ik de beloofde welkomstkorting niet ontvangen!

Ik vind het onbegrijpelijk dat dit maar zo kan, als ik niet betaal dan staat er binnen een paar weken een deurwaarder op de stoep, maar nu ik mijn geld moet krijgen waar ik recht op heb moet ik ik weet niet wat voor wegen bewandelen om uiteindelijk mijn geld te krijgen!

Ik probeer nu via deze weg om de 235 euro waar ik recht op heb te krijgen, lukt dit niet, dan ga ik naar de geschillencommissie om een uitspraak te krijgen!

Ik wil graag dat het bedrag van 235 euro waar ik recht op heb zo snel mogelijk naar het door mij opgegeven rekeningnummer wordt overgemaakt!

Hanico16
    Zoals verwacht nog steeds niks gehoord van NeoSmart! Onbegrijpelijk dat dit maar kan, gewoon niet betalen waar ik en ook de andere mensen hier op deze klachten pagina recht op hebben! Dat er helemaal niks aan gedaan wordt! Niemand die ingrijpt! Het frustreert me enorm, maar ik ga door om mijn recht te halen!!
    Hanico16
    Tja... wat moet ik zeggen?!! Uiteraard nog steeds geen reactie en geen geld gekregen!

IS ER DAN NIEMAND DIE INGRIJPT BIJ NEOSMART? ZOVEEL KLACHTEN EN DIT KAN ECHT MAAR GEWOON?!! WEE JE GEBEENTE ALS JE ALS CONSUMENT NIET BETAALD! MAAR DIT SOORT BEDRIJVEN KOMEN OVERAL MEE WEG!!!!
    Hanico16
    Nog maar een keer een reactie plaatsen, en een verzoek aan NeoSmart eindelijk eens fatsoenlijk te reageren. Ik ben wel goed om een jaar aan jullie te betalen maar een reactie is dan teveel moeite?!!!

OF NOG BETER.....BETAAL DE WELKOMSTKORTING NU EENS!!!!!!!!!!

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Neosmart?