Klacht Neosmart: Geen eindafrekening, en geen fatsoenlijke contact mogelijk

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 564218
Gebruiker
Theun
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Heb al meerdere malen gevraagd om de eindafrekening. Kreeg deze week een betaalverzoek van een openstaand bedrag van een eindafrekening die ik nooit heb ontvangen. Ook ik krijg nog een welkomspremie.
Ik ben per 1 augustus overgestapt.als ik een mail stuur met een vraag of verzoek krijg steeds deze mail terug :
Bedankt voor uw bericht.

U bericht is in behandeling genomen.

Op dit moment is het erg druk in onze sector en zijn er enorm veel contactverzoeken.

Hierdoor kan de verwerkingstijd helaas langer duren dan u van ons gewend bent. Onze excuses hiervoor en bedankt voor uw begrip.

We doen ons best om u zo snel mogelijk van dienst te zijn.

Ik hoop dat hier snel ingegrepen wordt na zoveel klachtenen problemen te schandalig voor woorden.

De oplossing

Ik zou het fijn vinden als ik eerst een eindafrekening krijg voordat ik een bericht krijg met een betaalachterstand die totaal niet klopt.

2 reacties

  1. Auteur
    Theun
    Datum
    Hoezo geen enkele reactie geven. Hoe slecht kan een bedrijf zijn. Snap niet dat dit bedrijf zo verder kan gaan. Stelletje oplichters. 😡😡
  2. Auteur
    Theun
    Datum
    Laten helemaal niks horen. Ik heb nu een aangetekende brief verstuurd. Ben benieuwd😡😡

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Theun
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Neosmart?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen