Opgelost door Neosmart: Geen eindafrekening

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 480856
Gebruiker
Jeroen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

5 maanden Electra en gas afgenomen en meer betaald dan verbruikt. Nu 2,5 maand na beeindiging van het contract nog steeds geen eindafrekening gekregen.
Het bedrijf antwoord niet op emails en via de klantenservice lukt het telefonisch ook niet om het e.e.a. Geregeld te krijgen.

De oplossing

Eindafrekening sturen en teveel betaald geld terugstorten

1 reactie

  1. Auteur
    Neosmart
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer Kamstra,

    Het opmaken van uw eindafrekening heeft langer geduurd dan gewoonlijk, dit omdat er een dispuut is ontstaan met uw netwerkbeheerder over de juiste meterstanden. Dit Dispuut is inmiddels afgehandeld, en u heeft uw eindnota inmiddels van ons ontvangen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jeroen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Na tussenkomst van klachtenkompas is de eindafrekening binnen een dag naar mij verzonden en had ik binnen 2 dagen het teveel betaalde geld weer op mn rekening. Ik ben enorm tevreden.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Neosmart?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen