Klacht Neosmart: na maanden geen eindafrekening

Klachtnummer
# 566927
Gebruiker
Leeuwen53
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Nog steeds geen afrekening gehad alleen een of andere vage mail met als titel "Herinnering" dat we nog een klein bedrag moesten betalen over een eindafrekening die we nooit hebben gehad! Gezien het hoge termijnbedrag + hoge bonus moeten we veel geld terugkrijgen. Op de vraag dat er eerst een gespecificeerde eindafrekening incl. bonus verstuurd moet worden wordt niet gereageerd!

De oplossing

Een eindrekening !

1 reactie

  1. Auteur
    Leeuwen53
    Datum
    Wilt u zo vriendelijk zijn een eindafrekening te sturen! Het contract is nl. al begin september afgelopen.

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Neosmart?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen