Klacht Neosmart: Neosmart geen inzicht energieverbruik

Dana

Ben in juli overgestapt en wacht nu bijna vier maanden op mijn eindnota. Kreeg vorige week opeens een factuur/eindnota (die vermoedelijk niet klopt) zonder dat er enkele specificaties worden gegeven omtrent energie verbruik.

Kan niet begrijpen dat Neosmart nu verwacht dat ik een factuur ga betalen waar geen specificaties bij staan en dat het zo lang moet duren voordat ik eindnota krijg.
Mijnneosmart werkt niet meer, klanten service is alleen bereikbaar per mail, waar niet op gereageerd wordt.

Ik wil inzicht in mijn energieverbruik, maar weet niet hoe ik dit kan eisen, wanneer Neosmart onbereikbaar is.

Ik wil een eindnota ontvangen met de specificaties van mijn energieverbruik, zodat ik de factuur die Neosmart gestuurd heeft (zie bijlagen) kan controleren.

Verder wens ik geen aanmaningen te krijgen van deze factuur totdat deze specificaties zijn opgestuurd. Ik ga geen factuur betalen waarin niets wordt uitgelegd over het te betalen bedrag.

Dana
Neosmart zegt aanvraag in behandeling te nemen, maar ik wacht nu al 3 maanden op een inhoudelijk antwoord. Ik ben bang dat mijn probleem nooit opgelost zal worden.

Ook een klacht indienen over Neosmart?