Opgelost door Neosmart: Neosmart houdt zich niet aan de afspraken door niet te betalen binnen de door hun aangegeven termijn

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 564340
Gebruiker
Vincent
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Jaar/eindafrekening te laat. Tegoed vanuit Neosmart + contractueel overeengekomen cashback bonus wordt niet uitgekeerd. Reageren niet op mails.

De oplossing

Het bedrag storten dat zij verschuldigd zijn.

2 reacties

  1. Auteur
    Vincent
    Datum
    Nog steeds niet opgelost en geen reactie van Neosmart
  2. Auteur
    Vincent
    Datum
    Nog steeds niet opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Vincent
Datum
Uiteindelijke oplossing
Na aangeven dat ik nog twee weken de tijd geef om te betalen en het anders aan de rechtsbijstandsverzekering over zou laten, werd er na 10 dagen betaald en een reactie gestuurd dat de vertraging kwam door een foutje in het systeem.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Neosmart?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen