Klacht Neosmart: NeoSmart houdt zich niet aan zijn eigen leveringsvoorwaarden.

Klachtnummer
# 566308
Gebruiker
F.M. Hollander
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Artikel 18.2 van de leveringsvoorwaarden van NeoSmart luidt als volgt:
"Bent u het er niet eens hoe wij uw klacht hebben opgelost? Leg dan binnen twaalf maanden nadat u uw klacht bij ons indiende, uw klacht voor aan de Geschillencommissie Energie (www.degeschillencommissie.nl). U mag ook naar de rechter".
Nadat ik een klacht had voorgelegd aan de Geschillencommissie, deelde deze mij mede dat mijn klacht niet in behandeling kon worden genomen, omdat NeoSmart B.V. niet was aangesloten bij deze Commissie!!!

De oplossing

NeoSmart moet zich alsnog aanmelden bij De Geschillencommissie.

3 reacties

  1. Auteur
    F.M. Hollander
    Datum
    Mijn klacht betreft o.a. het niet uitbetalen van de zgn. caskback-korting (€ 350,--).
    Ik had NeoSmart verzocht zich alsnog aan te sluiten bij de Geschillencommissie en ze daarvoor 14 dagen (tot 15 november jl.) de tijd gegeven.
    Nu NeoSmart zich, nog altijd niet heeft aangemeld bij de Geschillencommissie, heb ik NeoSmart gedagvaard voor de Kantonrechter.
  2. Auteur
    F.M. Hollander
    Datum
    Wordt vervolgd.
  3. Auteur
    F.M. Hollander
    Datum
    Het is wachten op een uitspraak van de Kantonrechter

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Neosmart?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen