Klacht Nero: Nero slechte video software.

A.E. Wesselink

Al geruime tijd (zo'n) 8 maanden probeer ik tot een oplossing te komen met de software van Nero. In 2015 kocht ik het duurste Platinum pakket incl. Nero Video.
In Video zit een beginners en gevorderden niveau. In 2016 heb ik alle video's gedaan met beginners. In 2017 kon ik er aardig mee overweg en begon daarom met het gevorderden niveau. Toen begon de ellende.
Vreemde geluiden, bromtonen, uitval van geluid, niet werkende functies. Te veel om op te noemen.Vele malen schriftelijk en 1x telefonisch contact gehad met de "support".
Er werden geen oplossingen aangedragen maar vaak "omzeiling" en regelmatig werd er helemaal niet op de vraag ingegaan.
Wel een aanbod om tegen korting het nieuwe pakket 2017 te kopen.
Naar mijn mening volledig fout want de verkoper moet instaan voor een goed pakket en niet de klant voor zijn fouten opnieuw laten betalen.
Toch 1x gezwicht want als je ruim 20 montage uren in een film hebt zitten maar je kunt geen schijf branden dan is het ook veel frustratie.
Het hielp niet. Opnieuw gereclameerd en geld terug ontvangen.
Het programma ging steeds slechter werken totdat het niet meer wilde opstarten.
Volgens fora, een bekend probleem
Aangetekende brief gestuurd naar de directie over de gang van zaken. Geen reactie. Na 3 maand weer een aangetekende brief naar de directeur.
Na 3 weken een reactie van "support" om weer met korting de editie 2018 te kopen. Nu veel duurder dan de 2017 editie. Maar zonder de garantie dat e.e.a. nu wel werkt. Bovendien een "nep" verkoopprijs waarop je dan "korting"krijgt het geen dan maar een geringere tegemoetkoming is.
Blijft overeind dat ik vind dat het programma zo moet werken als waar het voor verkocht is zonder dat de gebruiker telkens een nieuwe versie hoeft te kopen.Nero gaat slecht met zijn klanten om. En commercieel is het alleen maar heel dom want ze gooien kennelijk graag voor € 50 hun naam te grabbel.

Vervanging door een wel werkende versie van Nero.

Wij vinden dat Nero hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Nero?