Klacht Nescafe: Breng devorige espressopoeder weer terug in het assortiment

Klachtnummer
# 275645
Gebruiker
Monique Busker
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Beste Nescafe,

Waarom hebben jullie het beste product uit jullie assortiment gehaald? Het betreft de glazen pot Nescafe espresso. Hier voor in de plaats gekomen is de Nescafe Azera, Deze opvolger heeft een nare ,waterige smaak met poederige afdronk.Ik snap niet welk smaakpanel de doorslag heeft gegeven voor zo,n inferieur product. Met mij zijn er veel vrienden en kennissen die deze vervanging van jullie voortreffelijke espresso door deze opvolger betreuren. Zelfs de Douwe Egberts espresso smaakt beter dan jullie nieuwe Azera...

De oplossing

Terugbrengen van jullie espresso in het assortiment, en dan wel in het nieuwe blikje wat wel geslaagd is!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nescafe hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Monique Busker
    Datum
    Ik wil graag een vervolg plaatsen op mijn klacht over de Nescafe Azera; Ik heb contact gezocht met Nestle en mijn klacht voorgelegd. Ik werd vriendelijk te woord gestaan en mij werd verteld dat ik zeker niet alleen sta met mijn klacht. e.a wordt teruggekoppeld . Nestle heeft mij geadviseerd om de Nescafe Gold te gaan drinken en heeft mij gelijk een pot opgestuurd. Het advies van Nestle is om wel meer poeder te doseren ( ongeveerl1.1/2 theelepel i.p.v 1) en dan komt de smaak idd dicht in de buurt van de Nescafe espresso.Nestle wil ik bedanken voor het serieus nemen van mijn klacht.

Ook een klacht indienen over Nescafe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen