Klacht Nescafe: scheur in zakjes koffie

Klachtnummer
# 359021
Gebruiker
Joke
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik koop al jaren de nescafe gold cappucino en als het in de reclame is koop ik gelijk 12 doosjes. Nu heb ik laatst dus ook zoveel gekocht maar in ieder pakje zitten 2 of 3 zakjes waar een schuur in zit. De poeder valt eruit en de smaak is veel minder. Nou op 12 doosjes x 3 is 36 zakjes koffie waar ik niets aan heb. Graag wil ik hier een oplossing voor.
Mw. J. Korver

De oplossing

Ik zou graag een paar nieuwe doosjes koffie willen hebben

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nescafe hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nescafe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen